Saturday, August 28, 2021

Renault predstavio Teslinog rivala, ali neće moći svako da ga kupi FOTO


Luksuzna električna limuzina povišene siluete namenjena je kompanijama koje se bave prevozom putnika, poput taksi firmi ili kompanija kao što su Uber i Lyft.


Foto: Renault/Mobilize
Foto: Renault/Mobilize

Na žalost onih kojima se na fotografijama svidela ova limuzina, fizička lica neće moći da je kupe, s obzirom da je automobil osmišljen za kompanije koje se bave prevozom ljudi, kao što su taksi službe, odnosno firme koje nude usluge vožnje i iznajmljivanje vozila

Čak ni ove firme neće moći da poseduju Mobilize Limo, jer će se auto iznajmljivati uz mesečenu pretplatu.

Foto: Renault/Mobilize
Foto: Renault/Mobilize

Svetsku premijeru limuzina će imati u septembru, na sajmu automobila u Minhenu.

Dužina automobila je 4,67 metara što je za nijansu manje od standardnih limuzina srednje veličine, ali u rangu Teslinog Modela 3, dok je međuosovinsko rastojanje izdašno i iznosi 2,75 metara, kako bi putnici na zadnjim sedištima - koji će najviše i koristiti ovaj prevoz - imali dovoljno komfora i prostora za noge.

Komfor pozadi je poboljšan i zahvaljujući ravnom podu, a zadnja "klupa" može da ugosti tri odrasle osobe, kojima su na raspolaganju dva USB priključka.

Putnici pozadi takođe imaju pristup komandama za kontrolu jačine zvuka, podesivim otvorima za ventilaciju i svetlima za čitanje knjige.

Foto: Renault/Mobilize
Foto: Renault/Mobilize

Iz svega navedenog jasno je da je dizajn limuzine fokusiran na putnike na zadnjim sedištima, mada će i vozači uživati za upravljačem s obzirom da njihovo radno mesto ima izvanrednu ergonomiju.

Na elegantnoj komandnoj tabli nalaze se dva velika digitalna ekrana - manji, 10,25-inčni za instrument tablu i centralni, 12,3-inčni za multimedijalni sistem.

Između prednjih sedišta smešten je rashladni odeljak za piće.

Foto: Renault/Mobilize
Foto: Renault/Mobilize

Mobilize Limo koristi elektromotor koji proizvodi 150 konjskih snaga (110 kW) i 220 Nm obrtnog momenta.

Maksimalna brzina je ograničena na 140 km/h a auto do stotke stiže za 9,6 sekundi.

Ima bateriju kapaciteta 60 kWh koja nudi autonomiju u vožnji od oko 450 kilometara, prema WLTP ciklusu.

Brzo punjenje može povećati radijus kretanja do 250 km za oko 40 minuta, što je, kako kaže proizvođač, prosečna dnevna kilometraža za većinu profesionalnih vozača.

Foto: Renault/Mobilize
Foto: Renault/Mobilize

Auto standardno nudi osam vazdušnih jastuka i nekoliko savremenih bezbednosnih sistema asistencije, kao što su prilagodljivi tempomat, detekcija mrtvog ugla, pomoć pri održavanju u voznoj traci, upozorenje o unakrsnom saobraćaju iza vozila i još mnogo toga.

Opcioni "zimski paket" sadrži grejana sedišta i grejani volan. Poput Tesle, i Mobilize Limo ima spoljne kvake koje se uvlače u panele vrata, a postavljen je na aluminijumske felne od 17 inča.

No comments:

Post a Comment

OBJAVLJENE NOVE CENE GORIVA U SRBIJI: Ovo je novi cenovnik koji važi od danas u 15 časova

Mnistarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija objavilo je u petak nove cene goriva. IZVOR: SMALL365/SHUTTERSTOCK.COM Na sajtu Ministarstv...