
KAŽU da novi auto odmah po izlasku iz salona gubi značajan dio vrijednosti. Međutim, postoje i neki rabljeni automobili kojima cijena stalno raste.
Vozite li neki od ovih modernih klasika, mogli biste i zaraditi. Automobili su to koji su se do prije nekoliko godina prodavali za šaku eura, a danas vrijede poput osjetno mlađih rabljenih automobila. Imate li koji od ovih automobila skriven u garaži, nemojte ga još prodati jer će mu cijena samo rasti.
U nastavku donosimo top 10 automobila kojima je vrijednost u rastu. Izbor je dobiven analizom tržišta i registra povijesti automobila carVertical s tisućama izvješća o povijesti automobila. Evo i konačnog poretka.
Alfa Romeo GTV (1993. - 2004.)
Unikatnog dizajna i fantastične mehanike ovaj je model jedan od najboljih predstavnika Alfine filozofije. Dovoljno je reći da se ovaj model vozi kao da ima stražnji pogon, a potom i da se nudio s legendarnim Busso V6 motorom. Ta izvedba je ujedno i najskuplja.
Iako, kao i većini talijanskih automobila, vrijednost ne raste brzo kao njemačkim kolegama, dobro održavani primjerci danas se prodaju za više od 30.000 €.
Prema pregledima povijesti vozila na carVerticalu 29% tih automobila imalo je različite nedostatke koji bi mogli utjecati na način rada automobila.
Audi V8 (1988. - 1993.)
Prethodnika „osmice“ mnogi se ni ne sjećaju, a radilo se o tada tehnološki najboljem automobilu tvrtke, baš kao što je to godinama kasnije bio Phaeton za Volkswagen.
Audi V8 je ostao u sjeni 7-ice i S klase, ali je i mnogo rjeđi od ostalih kolega pa nije iznenađenje da je vrijednost luksuzne limuzine počela rasti.
Prema izvješćima o povijesti automobila carVertical na 9% ispitanih modela otkriveni su kvarovi, a njih 18% ima namještenu kilometražu.
BMW 540i (1992. - 1996.)
Što može biti poželjnije od kamatarke s V8 motorom?
E34 je jedna od najuspješnijih limuzina segmenta, a i danas je pojam na cesti. Istina, očuvane primjerke teško je pronaći, osim na aukcijama gdje postižu visoku cijenu. Ipak, osjetno je niža od M5, bar za sada.
Jaguar XK8 (1996. - 2006.)
Jaguar XK8, koji je debitirao u devedesetima, proizveden je kao coupe ili kabriolet. Bio je jedan od prvih modernih Jaguara koji su podigli ljestvicu u smislu kvalitete, tehnologije i ostalih vrijednosti. Danas mu cijena ide i do 20.000 eura.
Međutim, prema pregledima povijesti vozila carVertical, 29% automobila ovog modela imalo je nedostatke, a 18% imalo je namještenu kilometražu.
Land Rover nije skrivao činjenicu da su prve generacije Defender SUV-a razvijene kao multifunkcionalna, praktična kupnja za farmere.
Danas bi vrijednost serija I i II mogla iznenaditi mnoge. Na primjer, primjerci koji su vidjeli i dobre i loše dane stoje i do 15.000 €, dok su oni obnovljeni i dvostruko skuplji.
Prema pregledima povijesti automobila carVertical, 15% ovih vozila imalo je problema, dok je 2% imalo krivotvorenu kilometražu.
Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992. - 1996.)
Po mnogima najbolji Mercedes u povijesti je upravo W124. Ako ga imate, pazite ga i mazite jer će mu cijena ići samo gore.
Pažljivo održavani modeli već sada vrijede cijelo bogatstvo, a posebno 500E (E500).
Saab 9000 CS Aero (1993. - 1997.)
Ako ne vozite Volvo, onda vozite Saab – taj duel najbolje znaju oni koji su pročitali knjigu Čovjek zvan Ove.
Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 8% njih ima ozbiljna ili manja oštećenja.
Toyota Land Cruiser (J80, J100)
Toyota je uvijek puštala da automobili i njihovi vlasnici govore za njih, a do danas su jednoglasni u tome da je Toyota Land Cruiser jedan od najboljih SUV-ova na svijetu.
Beskompromisni terenci su oduvijek bili tražena roba, a takvi će i ostati.
Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da ih je 36% imalo oštećenja, a njih 8% namještenu kilometražu.
Volkswagen Corrado VR6 (1991. - 1995.)
Volkswagen je u zadnjih nekoliko desetljeća ljudima dao mnogo prepoznatljivih, ali ne uvijek vrijednih vozila. Volkswagen Corrado VR6 mogao bi biti iznimka.
Neobičan izgled, izuzetan motor i uravnoteženo podvozje natjerat će vas da se zapitate zašto je tako malo ljudi kupilo ovaj automobil u ranim devedesetima. Corrado tada nije bio popularan kao Opel Calibra, ali danas je to prednost.
Volvo 740 Turbo (1986. - 1990.)
U osamdesetim je godinama Volvo 740 Turbo bio dokaz da tatin (ili mamin) dosadni automobil može biti brz. Serija 7 je i danas pojam na cesti, a naša preporuka ide u smjeru turba, ali i primjeraka s legendarnim PRV-akom. Ako kupite seriju 2 ili 9, također nećete pogriješiti – to su nepoderivi automobili kojima cijena stalno raste.
Analiza carVerticalovih provjera povijesti automobila pokazala je da 33% automobila Volvo 740 Turbo ima oštećenja, a njih 8% krivotvorenu kilometražu.
Već godinama vrijedi pravilo da se ulaganje u automobile itekako isplati. Pojedini primjerci mogu donijeti pristojnu zaradu i s vremenom samo dobivaju na cijeni. Ako obavite pametnu kupovinu i postanete vlasnik jednog ovakvog klasika, nećete zažaliti već ćete spoznati da se u autu može uživati a da ne postane potrošna roba.
No comments:
Post a Comment